Grundig S3000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Grundig S3000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

RikkyDee 18-06-2007
Geschreven voor: Grundig S3000

Mooie radio met zeer goed geluid en eenvoudige bediening. Daarnaast zijn er genoeg uitbreidingsmogelijkheden wat betreft aan te sluiten dvdspelers, haddiscs en er zit zelfs een usb-kabel aan de achterkant die men mooi in bijvoorbeeld het dashboardkastje kan wegwerken. Genoeg equalizer instellingen(voorgeprogrammeerd en persoonlijk aanpasbaar) en zeer secure volumeregeling die in kleine stapjes gaat waardoor altijd een geschikt volume gevonden kan worden. Nog een pluspuntje is dat je er een carkit op kan aansluiten, al had ik wel liever voor deze prijs een bluetooth verbinding gezien.

Leuk detail is ook dat de kleuren van de knoppen veranderd kunnen worden zodat het mooi bij de rest van de dashboardverlichting staat.

Enige nadeel en tevens misleidend is dat er aangegeven staat dat er 4 line-out aansluitingen zijn. Persoonlijk ging ik ervan uit dat het hier om 4 stereo kanalen ging naast de gewone 4*50 watt luidsprekeraansluitingen. Maar helaas ging het hier alleen maar om 1 stereo line-out voor frontspeakers en 1 stereo line-out voor de backspeakers. Daarnaast moet men om dit te kunnen gebruiken nog eerst een mini-iso naar tulp/cinch adapter aanschaffen om überhaupt een versterker te kunnen aansluiten, maar dit schijnt standaard te zijn tegenwoordig.

Al met al, goede, mooi ogende autoradio van kwalitatief hoogwaardig materiaal, geen poespas op het scherm, maar gewoon goede geluidskwaliteit en veel opties.